lunes, 7 de diciembre de 2009

La casa del tresor

El diumenge passat va ser l'aniversari del germà d'un amic meu, el noi faria tretxze anys i li feia molta ilusió que hi anés. El seu germà com a motiu del seu aniversari li va prepara un joc que al noi desde que era petit li agradaba molt. Aquest joc s'anomena "la casa del tresor" i consisteix en fer una gincama. El meu amic que es diu "Aire" va elavorar 5 mapes per tal de fer la gincama, que es faria al parc de les aigües. Com que ell finalment no va poder acudir perquè estava pendent de fer-li el dinar que va consistir en una serie de pitzes em va demanar que fes jo el joc i me'l va explicar : es tractava de un seguit d'activitats col·laboratives i cooperatives amb diversos nens per aconseguir un objectiu comú, el regal, que seria una pinyata plena de fruits secs. Jo havia de fer participar els "nens " i explicar-los les diferents activitats. La primera de les activitats va consistir en endinsar als nens en una història de pirates ells al llarg de les seves avantures havien perdut una cama o un ull això faria que els nens mitjansant un joc d'activitat física i cooperativa s'endinsesin en aquest món màgic i haguessin d'anar d'on estaven els adults a la porta del parc amb peu coix, una altra de les activitats era entregar-lis als nens un mapa on etaven marcades amb creus diferents llocs on podia estar un altre possible tresor. La activitat del dia va ser molt gratifiucant ja que vaig poder fer que els nens poguessin endinsra-se en aquell món màgic de pirates vaig poder viure una de les meves primeres experiències en tracte amb un grup gran de nens, i vaig poder ajudar al meu amic perquè el seu germà pogues pasars-ho ve en un dels dies més especials.
Al finalitzar el dia, " l'Aire" em va explicar com havia elaborat els diferentys mapes: ell havia utilitzat diferents fulls amb blanc i havia escrit els diferents jocs amb un boli perquè els fulls semblessin més atics els va passar per sobre dels seus i els va cremar amb un metxero

No hay comentarios:

Publicar un comentario