miércoles, 23 de diciembre de 2009

Blogosfera

Al principi de curs se'ns va encarregar que fecim un treball sobre la blogosfera, és a dir , establir comunicació amb un conjunt de blogs sobre un tema. Jo vaig iniciar el treball amb la Bea Barreal, L'Anna Dalmau i l'Esther Gibergans. Vam escriure sobre el gràfisme en la etàpa infantil, jo vaig escriure sobre l'etapa preescamàtica i la esquemàtica. Després elles es van anar posant d'acord per buscar informació conjuntamet d'altres blogs i editar-ho en un únic blog , a mi no m'en van dir res més. Així que, considero, que una part d'aquest treball si que el vaig fer amb elles, no he pogut entar i fer cap comentari , però m'han dit que puc utilitzar aquest blog per fer el treball ja que jo també hi vaig participar. Aquí teniu l'enllaç: http://bela-grafismeinfantil.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario