viernes, 25 de diciembre de 2009

Movie Maker

Aquí tenim un video que vaig realitzar amb Movie Maker, el vaig crear de la següent manera:

  1. Em vaig baixar el programa Movie Maker
  2. Vaig clicar la pestanya que deia : archivo: nuevo proyecto
  3. Vaig clicalar a la pestanya: archivo, importar imagenes i desde el meu ordinador vaig afegir imatges que tenia de la setmana grisa.
  4. Vaig clicar sobre la pestanya: herramientas: titulos y creditos, titulos del principo on vaig posar com a títol " l'educació dels petits" i "titulos del final" on vaig posar el titol de "FIN"
  5. Vaig tornar a clicar: Archivo : importar archivo multimedia, vaig clicar sobre la icona de escritorio, vaig clicar sobre la carpeta Laura en D i vaig agafar una cançó "Ndeleng" que vaig importar.
  6. La cançó la vaig afegir a escla de tiempo i la vaig escursar, retallant-la

No hay comentarios:

Publicar un comentario