miércoles, 7 de octubre de 2009

El que em anat fent a les sessions de seminari

Fa dues semanes vam iniciar les sessions de seminari.
En les primeres sessions ens van explicar què haviem de fer en el seminari i ens varen posar diversos treballs: Un d'escoltar els sons que sentim a casa i/ o venint cap a la universitat i descriure-ls, un d' explicar una noticia, un d'explicar i llegir un conte i un altre de llegir un llibre i a partir d'aquest fer un treball.
Tamé cal dir que en els seminaris que em anat fent em anat comentant temes que ens precupen i que ens costen, com per exemple: la assignatura de les TIC que ens costa bastant a tots; com que es va veure que anavem una mica perduts amb el tema d'informàtica vam decidir fer una classe a una aula d'informàtica per tal de que ens ensenyesin com anava el blink etc.

Finalment, he de dir, que ahir varem tornar a fer una sessió de seminari on dues companyes varen presentar una noticia : es tractava d'una mestra que havia pegat i maltractat amb abús psicològic als seus alumnes de 9 i 10 anys . Varem parlar de si aquesta mestra hauria o no de tornar a impartir classes després d'haver complert la condemna, una multa i una estada a la presó de 2 anys. La sessió va acabar amb un joc el qual es tractava de reproduir l'escena on els pares , alumnes, professors i director s'havien reunït per parlar del tema de maltractaments . Uns haviem de ser els que defensavem a la mestra i els altres els pares, a mi em va tocar defensar a la mestra, encara que m'hagués agradat més l'altre paper( el dels pares ) m'ho vaig passar molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario